reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Zeliska

Michal Zeliska

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, bežec (niekedy osamelý:o)). Človek, ktorý vie, komu patrí. God`s creation... :o) Zoznam autorových rubrík:  Viem, komu som uveril...MédiáFotosvetNa zamyslenie...SúkromnéNezaradené

reklama

Médiá

Nemali by denníky zmeniť názvy?

Michal Zeliska

Nemali by denníky zmeniť názvy?

Žiaľ, či už chceme alebo nie, parlament návrh tlačového zákona odsúhlasil a už je len na prezidentovi či ho podpíše (píšem to, akoby ešte bola nádej, že nepodpíše a pritom tomu neverím). Kladiem si teda jednu otázku - keď už budeme mať to právo na odpoveď, nemali by sa zmeniť aj názvy denníkov?

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 236x
  • 21
V tesne vedľa trafili "i" tesne vedľa...

Michal Zeliska

V tesne vedľa trafili "i" tesne vedľa...

Tesne vedľa je reláciou, v ktorej súťažiaci hádajú význam slov, poväčšine dialektizmov. K danému slovu sú vždy ponúknuté tri možnosti, z ktorých si hráč jednu vyberie. Podrobný priebeh súťaže však teraz nie je dôležitý. Na príklade tejto súťaže chcem poukázať na jeden závažný problém - gramatika, zdá sa, už nie je dôležitá.

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 785x
  • 0
Neetická reklama "Fun(ck) you"

Michal Zeliska

Neetická reklama "Fun(ck) you"

V dnešnej spoločnosti musí byť všetko chránené, vtesnané do istých medzí prípustnosti. Rovnako je to i v prípade reklamy. Jej hranice určuje Kódex, čiže etické zásady reklamnej praxe (stiahnuť sa dá na stránke www.rpr.sk). Aká je však skutočnosť? Sú spotrebitelia chránení pred neetickou reklamou dostatočne? Nasledujúce riadky sa pokúsia preveriť novú reklamu Funrádia a Motoroly, ako inak, prostredníctvom Kódexu.

  • 16. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 474x
  • 17
Fun rádio áno, K-fun nie!!!

Michal Zeliska

Fun rádio áno, K-fun nie!!!

To je strašné... To už aby človek ani rádio pri zaspávaní nepočúval. Ja síce pri hudbe nezaspávam, môj problém to nie je, no minule som ostal dlhšie hore... Pripravoval som si niečo do školy a aby som si prácu spríjemnil, prepol som gombíček do polohy „ON“. O čom hovorím? Samozrejme o K-fune. Rád počúvam Fun rádio, či už je to preto, lebo mám rád zábavu, alebo preto, že hrajú vcelku fajn hudbu. Vrátim sa však k podstate. Jeden stredajší večer som sa vrátil domov z jazykovej školy, unavený, s vedomím, že musím dorobiť prácu na štvrtok. Aby som pri počítači nezaspal, pustil som rádio. Všetko bolo v poriadku do chvíle, keď odbila hodina dvanásta.

  • 4. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 504x
  • 40
Fenomén reality show – kde sú hranice?

Michal Zeliska

Fenomén reality show – kde sú hranice?

Myslenie ľudí a ich vnímanie sveta sa neustále mení. Uvedomujú si to politici, ktorí majú vždy pripravené riešenia problémov tak, aby ich slová vyzneli čo najviac heroicky. Uvedomujú si to marketingoví pracovníci, ktorí presne vedia, aké produkty pôjdu na odbyt, tiež médiá, ktoré ponúkajú divákom to, po čom dychtia. Napríklad, Alfred Hitchcock presne vycítil status vtedajšej doby a priniesol na obrazovky strach. Neskôr začali ľudia uvažovať nad potencionálnym životom na iných planétach, vďaka čomu vzniklo sci-fi. Dnes vidíme prívalovú vlnu, ktorá zaplavuje naše obrazovky, v podobe reality show. Pred pár rokmi Slováci ani len netušili, čo tento názov vlastne znamená. Teraz? Za posledný rok (možno dva), odvysielali slovenské stanice štyri takéto shows. Polemizoval by som o ich prívlastku „reality“. Nemyslíte,že reality show je o realite, o zasadení človeka do istej životnej sféry a o pozorovaní správania sa toho človeka? Ak si zoberieme napríklad Slovensko hľadá Superstar, speváci predviedli kvalitné výkony na pódiu, ale bola to súťaž ako každá iná. Akurát trošku viac pompézna, ohromujúca, kolosálna... Skôr by som za reality show označil Mojsejovcov. Ľudia tu musia žiť v jednom dom

  • 29. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 035x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu