reklama

Čo vyrastie z je***tého?

Ponáhľal som sa na vlak, po nadchode na križovatke Štefánikovej a Šancovej. Oproti mne išiel pár a vedľa nich chlapec (asi 10-ročný, predpokladám). Myslím si, že išlo o rodičov a syna. Prechádzajúc okolo som nechtiac začul kúsok ich „rozhovoru“. Teda ani nie rozhovoru, ale iba jeho časti. Neviem čo povedal chlapec, no reakcia ženy (možno matky) ma prekvapila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

 „Ačo si ty už úplne je***tý?“ podráždene vyšplechla chlapcovi do očí. Pýtam sa sám seba, čo z takého dieťaťavyrastie? Akú sebadôveru asi bude mať, keď mu ju nepridáva ani najbližšieokolie? Naozaj neviem, či išlo o jeho matku, sestru, alebo iba známu.V každom prípade pozdravujem. A ak išlo o matku – pozdravujemdvakrát. Ste tou, vďaka ktorej by si malo dieťa začať veriť. Týmito slovami steho určite posunuli „správnym smerom“.

Napadá mi časť z divadelného predstavenia„Zadaj nick“, ktorý hovorí presne o tomto. Dievča sa pýta chlapca: „Prečosi ty taký veľký k***t?“ A on na to: „Lebo mi tak foter hovoril celýživot.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Budúcnosť detí začína predovšetkým v rodine...

Michal Zeliska

Michal Zeliska

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, bežec (niekedy osamelý:o)). Človek, ktorý vie, komu patrí. God`s creation... :o) Zoznam autorových rubrík:  Viem, komu som uveril...MédiáFotosvetNa zamyslenie...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu